A place where a man can be a man


    Cheese or Blowjobs?

    Steve-o
    Steve-o

    Posts : 21
    Join date : 2010-08-12

    Cheese or Blowjobs? Empty Cheese or Blowjobs?

    Post  Steve-o on Sat Aug 21, 2010 1:13 pm

    Here's a question: If you could only choose cheese or blowjobs for the rest of your life, which would you choose?
    David McSingleton
    David McSingleton

    Posts : 188
    Join date : 2010-08-12
    Age : 33

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  David McSingleton on Sat Aug 21, 2010 1:39 pm

    well im assuming sex is still allowed, so i choose cheese, i could never live without cheese
    David McSingleton
    David McSingleton

    Posts : 188
    Join date : 2010-08-12
    Age : 33

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  David McSingleton on Sat Aug 21, 2010 1:40 pm

    David McSingleton wrote:well im assuming sex is still allowed, so i choose cheese, i could never live without cheese

    lightly melt some brie and stick your dick in it, close enough to a blow j
    Badge
    Badge

    Posts : 57
    Join date : 2010-08-18
    Location : Savannah

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Badge on Sat Aug 21, 2010 3:11 pm

    Gotta go with Cheese as well. There's just more you can do with it and more variety.
    Karl
    Karl
    Admin

    Posts : 321
    Join date : 2010-08-12
    Age : 32
    Location : Tampa

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Karl on Sat Aug 21, 2010 3:14 pm

    yeah, gotta go with cheese. there are so many great sex acts besides blowjobs, but with cheese... there is only cheese.

    also, as dirty dave said, just stick your dick in some brie.
    The Rebirth
    The Rebirth

    Posts : 196
    Join date : 2010-08-14

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  The Rebirth on Sat Aug 21, 2010 3:51 pm

    cheese
    Steve-o
    Steve-o

    Posts : 21
    Join date : 2010-08-12

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Steve-o on Sat Aug 21, 2010 6:13 pm

    I'm glad everyone is on the same page. You could prob last about a month without cheese and say "yeah blowjobs are awesome" but when everyone has ordered a cheesy pizza or nochos you're done. cheese makes everything taste better.
    Lars
    Lars

    Posts : 40
    Join date : 2010-08-19
    Age : 32
    Location : Orlando

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Lars on Sat Aug 21, 2010 8:01 pm

    David McSingleton wrote:
    David McSingleton wrote:well im assuming sex is still allowed, so i choose cheese, i could never live without cheese

    lightly melt some brie and stick your dick in it, close enough to a blow j

    I feel like I missed something not being in Tampa. Was there a time where everyone was just melting brie on their cocks? If so, pic related.
    KCLU
    KCLU
    Admin

    Posts : 234
    Join date : 2010-08-12
    Age : 33
    Location : Tampa

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  KCLU on Sat Aug 21, 2010 8:12 pm

    Lars wrote:I feel like I missed something not being in Tampa. Was there a time where everyone was just melting brie on their cocks?
    this started, like, right after you left man.
    Karl
    Karl
    Admin

    Posts : 321
    Join date : 2010-08-12
    Age : 32
    Location : Tampa

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Karl on Sat Aug 21, 2010 8:19 pm

    yeah, its like 6 bucks for a wedge of brie but... worth it!
    |<311y
    |<311y

    Posts : 13
    Join date : 2010-08-20
    Age : 32
    Location : TPA

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  |<311y on Sat Aug 21, 2010 9:03 pm

    i definitely pick cheese!
    Lars
    Lars

    Posts : 40
    Join date : 2010-08-19
    Age : 32
    Location : Orlando

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Lars on Sat Aug 21, 2010 9:41 pm

    |<311y wrote:i definitely pick cheese!

    Pssshhhhhhh... irrelevant. Happy Matt
    ChicagoShults
    ChicagoShults

    Posts : 41
    Join date : 2010-08-12
    Age : 33
    Location : Chicago, IL

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  ChicagoShults on Sat Aug 21, 2010 9:52 pm

    is there an "or both" option? cuz that would be awesome.
    Karl
    Karl
    Admin

    Posts : 321
    Join date : 2010-08-12
    Age : 32
    Location : Tampa

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Karl on Sat Aug 21, 2010 9:52 pm

    ChicagoShults wrote:is there an "or both" option? cuz that would be awesome.

    lol, yeah, its called "irl", thank god
    ChicagoShults
    ChicagoShults

    Posts : 41
    Join date : 2010-08-12
    Age : 33
    Location : Chicago, IL

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  ChicagoShults on Sat Aug 21, 2010 9:59 pm

    Karl wrote:
    ChicagoShults wrote:is there an "or both" option? cuz that would be awesome.

    lol, yeah, its called "irl", thank god

    i meant both at the same time. as in anytime you had cheese, you also got a beej.
    Badge
    Badge

    Posts : 57
    Join date : 2010-08-18
    Location : Savannah

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Badge on Sat Aug 21, 2010 11:12 pm

    KCLU wrote:
    Lars wrote:I feel like I missed something not being in Tampa. Was there a time where everyone was just melting brie on their cocks?
    this started, like, right after you left man.

    This was why I didn't talk to you for a year or so Erik. I was busy getting briejeebs.
    Newmantopia
    Newmantopia

    Posts : 109
    Join date : 2010-08-16

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Newmantopia on Sun Aug 22, 2010 12:01 am

    ChicagoShults wrote:
    Karl wrote:
    ChicagoShults wrote:is there an "or both" option? cuz that would be awesome.

    lol, yeah, its called "irl", thank god

    i meant both at the same time. as in anytime you had cheese, you also got a beej.

    I wonder which one of us can be first to achieve this.
    Newmantopia
    Newmantopia

    Posts : 109
    Join date : 2010-08-16

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Newmantopia on Sun Aug 22, 2010 12:02 am

    I mean cheese and BJ at the same time. Not BJ anytime you eat cheese.
    Steve-o
    Steve-o

    Posts : 21
    Join date : 2010-08-12

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Steve-o on Sun Aug 22, 2010 1:11 am

    no its only one or the other, briejays just sounds ridiculous, but I like where your heads at.
    The Rebirth
    The Rebirth

    Posts : 196
    Join date : 2010-08-14

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  The Rebirth on Sun Aug 22, 2010 1:27 am

    Steve-o wrote:... but I like where your heads at.

    I get it!
    Badge
    Badge

    Posts : 57
    Join date : 2010-08-18
    Location : Savannah

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Badge on Sun Aug 22, 2010 4:27 pm

    Steve-o wrote:no its only one or the other, briejays just sounds ridiculous, but I like where your heads at.


    hahaha
    KCLU
    KCLU
    Admin

    Posts : 234
    Join date : 2010-08-12
    Age : 33
    Location : Tampa

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  KCLU on Mon Aug 23, 2010 8:13 pm

    Badge wrote:This was why I didn't talk to you for a year or so Erik. I was busy getting briejeebs.
    truly the best days of our lives.

    Sponsored content

    Cheese or Blowjobs? Empty Re: Cheese or Blowjobs?

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Sun Jul 21, 2019 1:27 pm